V reklamě H&M účinkuje modelka v hijabu
Kampaň na švédský řetězec obsahuje všechno, co má nezapomenutelná reklama mít: poselství, emoce, dynamiku, poutavý vizuál.
Noste sandále v ponožkách, krátké sukně ve zralém věku, snažte se se svým outfitem moc, nebo málo. Ale recyklujte své oblečení. Takové je poselství klipu, co posouvá vnímání konfekce pro masy.
Zatím H&M výrobky pocházejí z vláken, která jsou recyklovaná z 20 %, do budoucna si značka představuje zvýšení na 100 %. Proto zní slogan kampaně Close the Loop, volně intepretováno jako uzavři kruh.
Vedle polonahého Iggyho Popa, plus size modelky Tess Holiday, skupiny Sikhů či modelů s protézami, se tu také objevuje třiadvacetiletá Mariah Idrissi, první modelka v hijabu, co se kdy objevila v celosvětové kampani módní značky.
Sama Idrissi pochází z Londýna a byla objevena na Instagramu. Ze své současné popularity má radost, protože prý měla vždy pocit, že „ženy v hijábu jsou pro módní průmysl neviditelné“.