Lidl Fashion Week
Řetězec zaměřený na slevy chce oslovit movitější zákazníky. Přilákat je má speciální kolekce oblečení, kterou navrhuje Heidi Klum.
Ačkoliv to může vypadat jako perfomance od Demny Gvasalii v rámci Vetements, managment Lidlu myslí svůj počin absolutně vážně. Kolekce luxusního oblečení Lidl Fashion Week je určena pro movitější zákazníky, kromě Ameriky bude k dispozici i na evropských trzích, včetně toho českého.
Zní to jako ultimátní vtip, ale opak je pravdou. Zatímco módní svět se teď opájí modelem Ikea tašky za desítky tisíc a atributy nižší střední třídy jsou zdrojem inspirace pro řadu módních domů, slevový řetězec typu Lidl chce změnit svou klientelu, kterou tvoří převážně kupující, co vyhledávají výrobky v akci.
Je tu ale zásadní námitka, že i kdyby Lidl zaplatil samotného Lagerfelda, aby příští kolekci navrhoval on (tu aktuální dostala na starost německá topmodelka Heidi Klum), většina bohatších lidí ji může z principu odmítnout. Z důvodu, že se budou stydět přiznat odkud si apartní kousek pořídili.
Přece jen, mít sako Marni pro H&M je něco jiného než svetřík Heidi Klum pro Lidl.