Končí značka Cheap Monday
Pod H&M spadá nejen Cheap Monday, ale i Monki, COS, &Other Stories či Arket. V oficiálním prohlášení, které řetězec vydal dnes stojí, že Cheap Monday se potýkalo s finančními problémy. Obchody se začnou zavírat okamžitě, ale celý proces by měl být dokončen v červnu příštího roku.
Online obchod skončí do konce roku 2018, tedy už za měsíc a pár dnů. O místo přijde jen ve Švédsku 80 lidí, kterým chce společnost nabídnout jiný typ spolupráce.
Jak se tato zpráva dotkne Zootu, Freshlabels, About You či Footshopu, který tento sortiment nabízí, zatím není jasné. Občas jsou totiž v Čechách k dostání kolekce, které jsou starší. Tedy, může se stát, že si Cheap Monday bude možné pořídit i poté, co oficiálně přestane existovat.
Cheap Monday, které je na trhu od roku 2000, slavilo velké úspěchy především díky svým džínům. Původně švédský second-hand, který založil Örjan Andersson a Adam Friberg, byl populární mezi příznivci urban stylu. Milují zejména jeho upnuté džíny, volné topy a mikiny.
Důvodem, proč značka s logem s lebkou také zavírá své brány, je prý digitalizace. Podle prohlášení Anny Attemark z H&M neustálo Cheap Monday nákupy, které stále častěji probíhají online.
K udržení se v plusových číslech nepomohl ani větší důraz na udržitelnost nebo hashtag #itscheapmonday, pod kterým značka nabízela zveřejňovat outfity zákazníků na svých stránkách.