Acne Pop-up očima Anit
Pop-up obchody jsou záležitost, která přiveze exkluzivní zboží na pár dní a pak zase zmizí. Připomínají výstavu, kterou si lze prohlédnout v omezený čas. S tím rozdílem, že v rámci pop-upů můžete i nakupovat.
Je skvělé, že Praha zažila už několikátou pop-up akci, kterou stejně jako ty předchozí organizovala kreativní společnost Minty. Té šéfuje půvabná Yasmin Keshmiri Hejduk, která se pro pop-up značky Acne spojila s luxusním concept storem Simple.
Acne je v současné době jedna z nejdynamičtějších značek vůbec. Švédský brand nejdřív začínal s denimem, na kterém se výrazně vyprofiloval, a dřív spolupracoval i s Alberem Elbazem z Lanvinu.
Svými nekomplikovanými, ale sofistikovanými střihy a příjemným materiálem, je Acne tou pravou volbou pro Čechy, kteří vyžadují, aby jim bylo v tom, co mají na sobě příjemně za každou cenu.
Pražské uvedení Acne pop-upu se hemžilo stylově oblečenými lidmi. Všechny fotky z akce Acne pop-up v Simple concept store vyfotil Ladislav Babuščák pro Minty.cz.